FIRST

07:56

Cześć wszystkim!
Nazywam się Maciek Błażków, mam 16 lat i mieszkam w Rybniku. Od pewnego czasu zastanawiałem się nad stworzeniem bloga, którego w końcu zdecydowałem się założyć. Będę pisać tutaj o różnych tematykach sztuki, lecz głównym celem tego bloga będzie moda. Będę się starał pisać tu jak najczęściej. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie! :)
Na dobry początek wstawiam zdjęcia z ostatniej sesji! :)

Zdjęcia: Sandra Kowalska
Mam nadzieję, że się podoba! :)



You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ekstra się zapowiada, troszeczkę inny od wszystkich. Wyróżniasz się i pewnie zostaniesz zapamiętany. Masz w sobie potencjał i trzymam za ciebie kciuki.
    Ps. Podoba mi się styl i wygląd bloga. Niby podobny do wszystkich innych tych "nowoczesnych", ale jednak inny. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na następny wpis, Mike! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się świetnie! Czekam na kolejne wpisy i trzymam kciuki żeby się udało, rób to co lubisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie najlepszy blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia ;) też od niedawna zaczęłam blogować ;) życzę Ci powodzenia na blogu! :)

    zapraszam : true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pierwsza sesja :D Powodzenia


    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post i swietnie wygladasz! <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń